لاغری چانه و فک

چهارشنبه 18 اسفند 1400
15:31
نتویر

هر آنچه امروز در این مطلب می‌خواهیم راجع به آن صحبت کنیم، درمورد لاغری بخشی از صورت است که کمتر به آن توجه می‌شود. امروز در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه لاغری چانه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

لاغری چانه

چانه پهن می تواند نمادی از مردانگی باشد. البته ممکن است برای برخی از زنان در صورت نگرانی از تمایل به ظاهر زنانه تر، مشکل ایجاد کند. فک های پهن یا مربعی می توانند به دلیل فشار زیاد عضلات در طرفین صورت، هنگام جویدن استفاده شوند. دندان قروچه به هنگام عصبانیت، به طور آگاهانه یا ناخودآگاه در هنگام خواب می تواند باعث بزرگ تر شدن اندازه عضله توده شما شده و منجر به ایجاد فک با وزنی سنگین شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد سندرم دامپینگ اینجا کلیک کنید.

زیبایی شناسی صورت

چانه مربعی شکل به طور کلی یک ویژگی کاملاً مردانه تلقی می شود. گشاد شدن یک سوم پایینی صورت می تواند به صورت کلی به صورت مربع درآید یا می تواند ظاهر طبیعی زاویه بین چانه و گردن را تحریف کند.از آن جایی که چانه پایین مربعی شکل اغلب در مردان قفقازی و بسیاری از مردان آسیایی یک ویژگی مثبت تلقی می شود، یک فک پایین گسترده می تواند باعث ناهماهنگی قابل توجه صورت و یا مردانگی صورت زن به ویژه در نژادهای آسیای شرقی شود.حتی در مردان خصوصاً در صورت عدم تقارن، اندازه فک پایین می تواند باعث ناهماهنگی صورت شود. صورت پهن و تحتانی در درجه اول می تواند به دلیل بزرگ شدن عضله فک پایین یا توده ایجاد شود.

همه چیز را درمورد هزینه جراحی لاغری بدانید.

تکنیک های لاغری چانه

چندین روش کاهش اندازه چانه، چه به وسیله جراحی و چه غیر جراحی وجود دارد. در حالت ایده آل، قبل از انتخاب روش درمان، بیمار معاینه می شود تا مشخص شود که علت آن استخوان، توده یا هر دوی آن است. به علاوه ، در صورت وجود علت قابل درمان، باید شناسایی شود.

ئرمورد عمل اسلیو معده بیشتر بدانید.

چانه مربعی

بیشتر خانم ها و حتی برخی از مردانی که به ظاهر خود زیاد اهمیت می دهند، ترجیح می دهند صورت بیضی یا v شکل داشته باشند.تعداد زیادی از افراد دارای یک چانه برجسته یا زشت هستند. این امر معمولاً به دلیل برجسته بودن ماستر می باشد که ماهیچه ای است که برای جویدن غذای ما استفاده می شود.برخی آسیایی ها معمولاً عضلات چانه بزرگ تری دارند. برخی از افراد با جویدن مکرر آدامس، عضلات فک را بزرگ می کنند.دیگران در هنگام خواب از دندان قروچه غیر ارادی رنج می برند.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب قصد داشتیم تا اطلاعات بسیار خوب و جامعی را در زمینه لارغی بخشی از صورت در اختیار شما عزیزان قرار دهیم که کمتر کسی درمورد آن می‌داند. لاغری چانه. امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید بواه باشد و از آن استفاده کرده باشید و برای شما مفید بوده باشد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به وبسایت جراحی لاغری مراجعه کنید.


[ بازدید : 13 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سیب سلامت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]