سلبریتی هایی که لاغر شدند

شنبه 14 اسفند 1400
12:41
نتویر

لاغری و تناسب اندام خواسته هر فردی است. ما امروز در این مطلب قصد معرفی بازیگران و سلبریتی هایی را داریم که به لطق پیشرفت علم پزشکی وزن خود را کم کرده اند. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

احسان کرمی

احسان کرمی یکی از بازیگران خوب تئاتر است و در چندین برنامه تلوزیونی مجری گری کرده است. او اخیرا یکی از مجریان برنامه خندوانه بود که از شبکه نسیم پخش می شد. مشکل اضافه وزن او به بعد از ازدواجش مربوط می شود. اما او اجازه نداد که وزنش بیشتر از ۱۰ کیلو بالاتر برود. و سریع به فکر لاغر کردن افتاد. او میگوید که در عرض کمتر از ۳ ماه توانسته ۱۰ کیلو اضافه وزنش را با برنامه شخصی و تلاش خودش کم کند.

همه چیز را درمورد مزایای جراحی لاغری بدانید.

بهاره رهنما

بهاره راهنما را از وقتی به یاد داریم یک بازیگر احساساتی با اضافه وزن بالا بوده است. کاهش وزن بهاره راهنما این روزها نقل محافل شده. او میگوید که روش های مختلفی برای کاهش وزن امتحان کرده. روزهای آخر دیگر آنقدر چاق شده بودم که مشکلات فیزیکی و روحی زیادی برایم پیش آمده بود.

خانم بهاره راهنما با روش های معمول موفق به لاغر شدن نشد. تا اینکه با توصیه دوستانش رو به عمل لاغری جراحی اسلیو معده آورد. او اکنون یکی از شادترین زنانی است که پس از سال های اضافه وزن موفق به کاهش وزن خوبی شده است.

همچنین درمورد لاغری شکم و پهلو بیشتر بدانید.

شهره لرستانی

طناز خوش صحبت لرستانی ایران. خانم لرستانی نیز سال ها از اضافه وزن مفرط رنج می برد ولی با این وجود چیزی از طنازی او کم نشده. او را مدتی است با زن کمتری می بینیم. این را می توان از مقایسه عکس های چند سال پیش او با عکس های جدیدشان متوجه شد.

باران کوثری

عشق به بازیگری بازیگران خوب را به چه دردسرهایی که نمی‌اندازد. باران کوثری به خاطر ایفای نقش در یک فیلم سینمایی توانست به طرز باور نکردنی ۲۱ کیلوگرم وزن در یک مدت زمان اندک، کم کند. او باید در یک فیلم که نقش یک فوتبالیست را ایفا می کرد آماده می شد.

درمورد سندرم دامپینگ بیشتر بدانید.

محسن تنابنده

محسن تنابنده به جرات یکی از طنزپردازان مشهور ایرانی خصوصا طی ده سال اخیر است. او را بخاطر ایفای نقش و سایر مسئولیت هایش در سریال پایتخت می شناسیم. او اضافه وزن داشت و مجبور بود برای ایفای نقش نقی معمولی در سریال پایتخت وزن زیادی کم کند. برعکس بازیگران دیگر که متوسل به انجام عمل جراحی برای کاهش وزن شدند او با تلاش خود، موفق شد با کاهش ۱۲ کیلو در یک مدت زمان بسیار کوتاه، برای فیلمبرداری خود را آماده کند.

سخن نهایی

بله؛ این همه بازیگر محبوب و مشهور که با استفاده از عمل های لاغری توانستند وزن خود را کم کنند. ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه بازیگران محبوبی که به وسیله عمل های جراحی وزن خود را کم کردند را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

منبع: http://www.jarahilaqari.ir/


[ بازدید : 8 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سیب سلامت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]