دارو های لاغری و اصلی ترین عارضه های آن

يکشنبه 15 اسفند 1400
17:13
نتویر

ما امروز در این مطلب سعی بر این داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه عارضه های انواع دارو های لاغری در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم. پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه در اختیار شما دوستان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم.

قرص های لاغری چگونه به لاغری کمک می‌کنند؟

با افزایش سبک زندگی ناسالم، چاقی به یک بحران جهانی تبدیل شده است. افرادی که از چاقی و اضافه وزن رنج می برند، به هر کاری اعم از شروع رژیم های غذایی سخت و عرق کردن در باشگاه های ورزشی دست می زنند. اما حالا روش جدیدی پا در عرصه کاهش وزن گذاشته است که با نام های چربی سوز، قرص لاغری و یا داروی لاغری شناخته می شود. همه ی ما این عناوین را شنیده ایم. اما چربی سوز چیست؟

آن طور نامش نشان می دهد، چربی سوزها چربی های اضافی بدن را در سریع ترین زمان ممکن از بین می برند. چربی سوزها معمولا ترکیبی از گیاهان و محرک هایی هستند که باعث می شوند با افزایش دمای بدن، کالری بیشتری بسوزانید. قرص های لاغری همچنین، اشتهای شما را سرکوب کرده و زمانی که وعده های کم کالری می خورید، کمبود انرژی را جبران می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد هزینه جراحی لاغری اینجا کلیک کنید.

عنصر اصلی بیشتر این داروهای لاغری، افدرین (Ephedrine) است. افدرین یکی از مشتقات مصنوعی گیاه چینی افدرا (Ephedra) می باشد. اما در حال حاضر، این داروها به دلیل عوارض جانبی و تاثیر اعتیادآور فقط در انگلستان به صورت قانونی فروخته می شوند

همچنین درمورد ایمن ترین روش های جراحی لاغری بیشتر بدانید.

عوارض قرص های لاغری

خوب، با این تعاریف به نظر می رسد که داروهای چربی سوز سریع ترین راه ممکن برای رسیدن به وزن ایده ال هستند. اما باید دید که آیا لاغری سریع به عوارض آن می ارزد؟ همانطور که در بالا به آن اشاره شد، هیچ قرص لاغری بدون عوارض وجود ندارد که در ادامه، برخی از متداول ترین عوارض داروهای لاغری را نام می بریم.

همه چیز را درمورد کالری بدانید.

قرص های لاغری مثل افدرین و کافئین باعث افزایش ضربان قلب و سوخت و ساز می شوند که در نتیجه، الگوی خواب برهم می خورد. از طرفی، بی خوابی تاثیر منفی بر سیستم ایمنی بدن دارد و منجر به خستگی بیش از حد و ابتلا به بیماری های مزمنی چون سرماخوردگی و آنفلوانزا می گردد. علاوه بر آن، کم خوابی عاملی برای چاقی محسوب می شود.

بیشتر داروهای لاغری میزان کورتیزول (هورمون استرس) را در بدن بالا می برند. از این رو، اگر از اضطراب های همیشگی رنج می برید، قرص لاغری آن را تشدید خواهد کرد. قرص چربی سوز افدرین اگر با دوز بالا مصرف شود، می تواند آسیب های جدی را وارد نماید؛ آسیب هایی همچون اضطراب، بی خوابی، تپش قلب، سرگیجه و استفراغ.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه قرص های لاغری و عوارض آنها در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد لاغری و تناسب اندام و همه چیز درمورد آن می‌توانید به سایت جراحی لاغری مراجعه کنید.


[ بازدید : 8 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سیب سلامت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]