تمامی مزایا و معایب ایمپلنت های دندانی

چهارشنبه 18 اسفند 1400
15:03
نتویر

ما امروز اینجاییم تا همه چیز را درمورد مزایای ایمپلنت های دندانی برای شما بازگو کنیم تا بتوانید بهترین تصمیم را برای آینده و سلامت خود بگیرید و در آینده دچار پشیمانی نشوید. تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

مزایای ایمپلنت دندان

ابتدا و قبل از هرچیزی اجازه دهید تا شما را با 7 تا از مزایای ایمپلنت دندان آشنا کنیم. بعد از خواندن این بخش حتما بخش معایب را با دقت بیشتری بخوانید.

ایمپلنت دندان در داخل استخوان فک قرار می گیرد و یک پروتز مصنوعی که شبیه تاج دندان طبیعی شما است در بالای آن چسبانده می شود. این پروتز را می توان با توجه به اندازه دهان و رنگ دندان های خود سفارشی کرد تا از سایر دندان های شما قابل تشخیص نباشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دندان درد و راه های تسکین آن، اینجا کلیک کنید.

به عبارتی شما اصلا نباید نگران غیرطبیعی یا مصنوعی بودن دندان جدید خود باشید. زیرا همه چیز طوری پیش می رود که شما در نهایت ایمپلنتی که از هر نظر شبیه به دندانتان است را خواهید داشت. این موضوع می تواند منجر به بهبود طرح لبخند و افزایش اعتماد به نفس منجر شود.

یکی از بزرگترین مزایای ایمپلنت دندان، دوام و طول عمر بالای آن است. پس از نصب ایمپلنت ها آن ها می توانند تا 25 سال دوام داشته باشند. در صورتی که بهداشت دهان و دندان به خوبی رعایت شود آن ها ممکن است تا آخر عمر نیز سالم باقی بمانند.

درمورد هزینه عکس دندان بیشتر بدانید.

با یک یا چند دندان از دست رفته ، ممکن است هنگام صحبت و غذا خوردن دچار مشکل شوید. ایمپلنت های دندانی می توانند این مشکل را با پر کردن جای خالی دندان ها برطرف کنند. افرادی که ایمپلنت دارند در مقایسه با افرادی که هنوز جای دندان از دست رفته خود را پر نکرده اند بهتر میجوند و در صحبت کردن مشکلی ندارند. بنابراین بهبود قدرت جویدن و بهبود ادای کلمات را باید از مزایای ایمپلنت دندان دانست.

زمانی که دندانی از دست برود رسیدگی به بهداشت دهان و دندان کمی دشوار می شود. زیرا احتمال پوسیدگی سطوح طرفی دندان هایی که در دو طرف حفره هستند بیشتر می شود. اما اگر شما ایمپلنت بکارید، آن جایگاه پر می شود و روال سابق دندان های خود را تمیز می کنید.

از مزایای ایمپلنت دندانی این است که تمیز کردنشان بسیار آسان و مانند سایر دندان های طبیعی شما است. این یعنی لازم نیست بیشتر از دندان های طبیعی خودتان، ایمپلنت ها را تمیز کنید.

هنگامی که دندان خود را از دست می دهید ، استخوان اطراف آن ها به دلیل عدم فعالیت شروع به از دست دادن توده استخوانی می کند که اصطلاحا تحلیل استخوان نیز نامیده می شود. این از دست دادن استخوان، ممکن است منجر به تضعیف کل فک شود و خطر شکستگی های پاتولوژیک را افزایش دهد. اما خوشبختانه ایمپلنت دندان به استخوان نیرو می بخشد و از تحلیل رفتن آن جلوگیری می کند.

سخن آخر

ما امروز در این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ایمپلنت های دندان و مزایای آنها در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه سلامت دهان و دندان که به طور تخصصی در این زمینه یعنی دندانپزشکی فعالیت دارد مراجعه کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.


[ بازدید : 13 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سیب سلامت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]