هر آنچه لازم است تا ما درمورد ایمپلنت های سوئیسی بدانیم

شنبه 14 اسفند 1400
12:27
نتویر

ایمپلنت های سوئیسی یکی از بهترین ایمپلنت های جهان هستند که امروزه افراد بسیار زیادی در دنمیا از این نوع ایمپلنت ها استفاده می‌کنند. ما امروز در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ایمپلنت های دندانی سوئیسی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. به خصوص در مورد ایمپلنت های سوئیسی.

ایمپلنت اشترومن

به طور کلی در دنیای ایمپلنت ها، محصولات ساخت شرکت اشترومن شناخته شده ترین و با کیفیت ترین ها هستند. در واقع بدون اغراق تمامی ایمپلنت های ساخت این شرکت جزء کارهای عالی و رده بالا هستند. از نظر همه چیز، اشترومن جزء 3 برند مشهور و برتر دنیای ایمپلنت ها است.

خوشبختانه برند اشترومن در ایران به صورت مستقیم نمایندگی دارد و برخی از دندانپزشکان مشهور، آن را به بیماران خود پیشنهاد می دهند. (متاسفانه به دلیل قیمت بالا و سود پایینی که برای دندانپزشکان دارد توسط هر متخصصی انجام داده نمی شوند)

ایمپلنت اشترومن که در ایران به صورت اختصاری با نام ITI شناخته می شود مدت زمان بارگذاری اش بین 4 تا 6 هفته خواهد بود. اگر فکر می کنید هزینه بالای آن برایتان مساله ساز نیست یک گزینه بسیار عالی برای کاشت است.

درمورد هزینه ایمپلنت دندان بیشتر بدانید.

ایمپلنت SPI

اگر به دنبال یک ایمپلنت شناخته شده با قدمت بسیار زیاد هستید می توانید درباره ایمپلنت SPI با دندانپزشک خودتان صحبت کنید. این ایمپلنت توسط شرکت تومن مدیکال ساخته می شود و از نظر کیفیت جزء ایمپلنت های تاپ لول است. این برند مشابه با ایمپلنت اشترومن بوده اما هزینه اش نسبت به آن کمی پایینتر است.

ایمپلنت سوئیسی اس پی آی هم اکنون در کشور ما دارای نمایندگی فعال است و برای کاشت آن تنها کافیست به یک متخصص ایمپلنت خوب که با این برند همکاری می کند مراجعه کنید.

نکته جالبی که در خصوص این ایمپلنت وجود دارد این است که جزء ایمپلنت های اکتیو به شمار می رود به این معنی که بعد از کاشته شدنش می توان ظرف مدت 45 روز پروتز ایمپلنت که معمولا روکش دندان است را روی آن قرار داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد انتخاب بین ونیر کامپوزیت و لمینت اینجا کلیک کنید.

ایده و TRI

تا اینجا اغلب برندهایی که نام بردیم جزء برندهای قدیمی و تا حدی ریشه دار سوئیسی بود اما ایمپلنت TRI جزء جدیدترین برندهای این کشور است که از نظر کیفیت در حد متوسط و هزینه ارزان تری نسبت به سایر ایمپلنت های ساخت این کشور دارد. از نظر ظاهری، ایمپلنت سوئیسی TRI شباهت بسیار زیادی به ایمپلنت آمریکایی اسکرونت زیمر دارد. در ایران هنوز آنطور که باید و شاید این برند شناخته شده نیست و تعداد بیمارانی که با این روش دندان از دست رفته خود را جایگزین می کنند کمتر است.

نام این برند برگرفته از نام یک دندانپزشک مشهور و شناخته شده سوئیسی، دکتر ایده است. این ایمپلنت که از نظر کیفیت جزء ایمپلنت‌های رده متوسط است، هم اکنون در کشورمان نمایندگی دارد و به دلیل قیمت مناسبش طرفداران زیادی در بین هموطنانمان دارد.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ایمپلنت هی دندان سوئیسی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید. اگر می‌خواهید در این زمینه اطلاعات بیشتری به دست بیاورید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا حتما به وبسایت تهران دنتال سر بزنید و مقالات آن را در این زمینه مطالعه کنید.


[ بازدید : 14 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سیب سلامت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]