لاغری با جراحی لاغری باندینگ

شنبه 7 اسفند 1400
14:34
نتویر

ما امروز در این مطلب سعی بر این داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه لاغری با یکی از معروف ترین روش های لاغری یعنی باندینگ را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه جراحی لاغری باندینگ به دست بیاورید. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

جراحی باندینگ

عمل جراحی حلقه معده باید زیر نظر متخصص بیهوشی صورت بگیرد. نوع بیهوشی، عمومی خواهد بود. عمل معمولا در مراکز محدود جراحی، ولی مجهز صورت می‌گیرد. بعد از مدتی اقامت در اتاق ریکاوری همان روز ترخیص خواهید شد.

برخلاف سایر عمل های جراحی برای لاغری، این روش بسیار کم تهاجم است و از طریق لاپاراسکوپی انجام می‌شود. تعدادی برش بسیار کوچک روی شکم شما و اطراف معده ایجاد می‌شود و جراح با کمک ابزار لاپاراسکوپیک اقدام به جایگذاری حلقه معده می‌کند.

همه چیز را درمورد رژیم های لاغری بدانید.

این عمل بطور معمول بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه به طول می انجامد. بیمار قبل از عمل باید ناشتا باشد و از شب قبل عمل هیچ ماده غذایی نخورده باشد. افرادی که تحت عمل جراحی حلقه گذاری معده قرار می‌گیرند پس از ۲ روز به زندگی معمولی برمی‌گردند. اما باید تا ۱ هفته از رفتن سر کار و انجام فعالیت‌های فیزیکی سنگی خودداری کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه عمل اسلیو بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

گزینه های دیگر برای جراحی لاغری

به کمک این روش جراحی، پزشک جراح، معده را کوچک‌تر کرده، سپس آن را به طور مستقیم به روده کوچک متصل می‌کند. این عمل باعث کاهش دریافت و جذب مواد مغذی می‌شود. از معایب این روش می تواند به کاهش آنزیم های روده ای و کاهش در حذف مواد مغذی مورد نیاز بدن است.

بای پس روده توسط جراح به کمک دو روش مختلف انجام می‌شود و باعث کاهش جذب مواد غذایی می‌شود.

یک عمل جراحی غیر قابل بازگشت که در آن بخش زیادی از معده (حدود ۸۵ درصد) حذف می شود. میزان جذب در این روش نیز بشدت که پیدا میکند.

همه چیز را در زمینه BMI بدانید.

کاندیدای عمل لاغری باندینگ

باندینگ معده تنها برای کسانی استفاده می‌شود که دارای اضافه وزن و چاقی مفرط هستند. چنانچه شاخص توده بدنی این افراد بیشتر از ۳۵ باشد، می‌توانند اقدام به حلقه گذاری معده کنند. افرادی که شاخص توده بدنی بالای ۳۰ دارند مشروط بر اینکه از سایر اختلالات و بیماری‌ها مانند دیابت، افزایش فشار خون یا آپنه خواب رنج ببرند می‌توانند تحت این روش جراحی قرار بگیرند.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه باندینگ معده در اختیار شما دوستان قرار دهیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کافی کرده باشید.

منبع: http://www.jarahilaqari.ir/


[ بازدید : 8 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سیب سلامت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]