احساس خودکشی می‌ کنید؟

شنبه 21 اسفند 1400
15:32
نتویر

لاغری و تناسب اندام می‌تواند چیزی باشد که هر کسی به آن نیاز دارد و نبود آن می‌تواند احساس بسیار بدی را به هر کسی القا کند. ما امروز در این مطلب می‌خواهیم درمورد احساسات و ترس هایی که در نبود این نیاز طبیعی برای داشتن اعتماد به نفس به وجود بیاید بیشتر صحبت کنیم و این موضوع را باز کنیم. با ما همراه باشید.

فکر به خودکشی

مهم نیست هم اکنون چقدر درد و ناراحتی را تجربه می کنید، شما تنها نیستید. بسیاری از ما در مقاطعی از زندگی به خودکشی فکر کرده ایم. احساس خودکشی یک نقص شخصیتی نیست و به این معنی نیست که شما دیوانه، ضعیف، یا دارای ایراد هستید. این فقط بدین معنی است که درد شما بیشتر از آن است که اکنون بتوانید با آن کنار بیایید. اما با گذشت زمان و دریافت حمایت می توانید بر مشکلات خود غلبه نمایید و درد و احساس خودکشی از بین خواهد رفت.

همه چیز را درمورد کالری بدانید.

برخی از بهترین، تحسین برانگیزترین و با استعداد ترین افراد نیز همین حسی که شما دارید را داشته اند. بسیاری از ما وقتی احساس افسردگی و ناامیدی داشته ایم، به فکر پایان دادن به زندگی خود بوده ایم. اما می توان درد و رنج ناشی از افسردگی را درمان نموده و امید تازه ای به دست آوریم. شرایط کنونی شما مهم نیست؛ افرادی هستند که به شما احتیاج دارند، مکان هایی هستند که می توانید در آن ها تغییر ایجاد کنید، و تجربیاتی هستند که می توانند به شما یادآوری کنند که زندگی ارزش زیستن دارد. مقابله با مرگ و بازگشت به زندگی به شهامت واقعی نیاز دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه لاغری شکم و پهلو اینجا کلیک کنید.

دلیل احساس خودکشی

انواع مختلف دردهای عاطفی می توانند به افکار خودکشی منجر شوند. دلایل این درد در هر یک از ما می تواند متفاوت باشد و توانایی کنار آمدن با درد در افراد مختلف متفاوت است. همه ما متفاوت هستیم. با این وجود، دلایل مشترکی وجود دارد که ممکن است باعث شود ما افکار و احساسات خودکشی را تجربه کنیم.

ممکن است به نظر برسد که درد و ناراحتی شما هرگز پایان نخواهد یافت، ولی درک این نکته مهم است که بحران ها معمولا موقتی هستند. راه حل ها غالبا پیدا می شوند، احساسات تغییر می کنند، و اتفاق های مثبت غیر منتظره رخ می دهند. به یاد داشته باشید: خودکشی یک راه حل دائمی برای یک مشکل موقتی است. فرصت لازم برای تغییر اوضاع و فروکش کردن درد را به خودتان بدهید.

حتی اگر هم اکنون اینگونه به نظر نرسد، ولی افراد زیادی هستند که می خواهند در این دوران سخت به شما کمک کنند. از کسی کمک بگیرید. همین الان این کار را بکنید. اگر در مرحله شماره ۱ فوق، مدت زمان ۲۴ ساعت یا یک هفته را به خود قول داده اید، از این زمان استفاده کنید و به دیگران بگویید که به شما چه می گذرد.

درمورد رژیم های لاغری بیشتر بدانید.

سخن نهایی

احساس خودکشی می‌تواند چیزی باشد که هر کسی در یک برهه زمانی آن را تجربه کرده باشد. ما امروز تمام تلاش خود را کردیم تا اطلاعات خوبی را در این زمینه در اختیار شما دوستان قرار دهیم و همه چیز را در این شرایط به شما بگوییم. امیدورایم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

منبع: http://www.jarahilaqari.ir/


[ بازدید : 13 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تاثیرات چاقی بر روی بی خوابی

سه شنبه 17 اسفند 1400
16:06
نتویر

ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خبوی را در زمینه تاثیرات چاقی بر روی بی خوابی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا همه چیز را در این زمینه بدانید.

کم خوابی باعث چاقی می‌شود

یکی از اصلی ترین علل اضافه وزن و چاقی به دلیل کم خوابی، افزایش ترشح هورمون کورتیزول است. کورتیزول یکی از هورمون های بدن است که از غده آدرنالین یا فوق کلیوی ترشح می شود. ترشح کورتیزول در واکنش بدن به سطح بالایی از استرس صورت می گیرد؛ به همین دلیل به آن هورمون استرس هم گفته می شود. زمانی که بدن دچار کم خوابی می شود، میزان استرس و در نتیجه، ترشح کورتیزول افزایش می یابد. کورتیزول به تصور اینکه بدن در شرایط خطری قرار دارد، از خوابیدن شخص جلوگیری می کند.

تاثیرات کورتیزول بر روی بدن

اگر میزان انسولین بدن بالا برود، بدن انرژی را به شکل گلیکوژن و چربی ذخیره می کند. از طرف دیگر، افزایش میزان کورتیزول باعث افزایش انسولین در بدن می شود. کم خوابی یک استرس کاذب است و بدن نمی تواند گلوکز رها شده توسط کورتیزول و چربی انباشته شده توسط انسولین را آنطور که باید بسوزاند. در نتیجه، بی ام آی و شاخص توده ی بدنی افزایش می یابد.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد رژیم های لاغری اینجا کلیک کنید.

همانطور که گفته شد، کورتیزول هورمون استرس است و در شرایط استرس زا ، گلوکز بیشتری را در اختیار بدن قرار می دهد تا انرژی بیشتری برای نجات یافتن از آن شرایط داشته باشد. در همان حال، کارهای غیرضروری بدن مانند رشد، هضم غذا و دیگر کارهای بلند مدت موقتا متوقف می شوند. اما از آنجایی که بدن عملا برای نجات کاری نمی کند، این گلوکز نمی سوزد و در بدن انباشته می شود.

همچنین درمورد مزایای جراحی لاغری بیشتر بدانید.

کم خوابی و چاقی در کودکان

علاقه ی شدید کودکان به تلویزیون، گوشی همراه، بازی های کامپیوتری و خوردن خوراکی های ناسالم حین استفاده از این وسایل باعث می شود که والدین شان هرشب آنها را با جر و بحث به اتاق خواب ببرند و مجبور به خوابیدن کنند.

درمورد موثر ترین راه های لاغری شکم و پهلو بیشتر بدانید.

تحقیقات نشان می دهند که کم خوابی بر وزن کودکان هم اثر دارد و کودکانی که کمتر از ۱۰ ساعت می خوابند، دچار چاقی می شوند. کودکان در آخر هفته و روزهای تعطیل، نسبت به روزهایی که به مدرسه می روند، کمتر می خوابند. بنابر یافته های دکتر فیلیس زی (Dr. Phyllis C. Zee)، اگر کودک در شبانه روز به اندازه ی کافی بخوابد اما ساعات خوابش منظم نباشد، تاثیر این بی نظمی بر چاقی وی از کم خوابی بیشتر است.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ارتباط مستقیم بین کم خوابی و چاقی را دراختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید. همچنین برای اینکه اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا حتما سایت جراحی لاغری را بررسی کنید.


[ بازدید : 12 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

خصوصیات بهترین جراح لاغری را بدانید

سه شنبه 17 اسفند 1400
16:01
نتویر

بهترین جراح لاغری کیست؟ او باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه بهترین متخصص لاغری و جراحی های لاغری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم.

پیدا کردن بهترین جراح لاغری

اجازه دهید در همین ابتدای صفحه به یک نکته بسیار مهم در خصوص انتخاب یک پزشک متخصص لاغری اشاره کنیم. هیچ چیزی جای مراجعه حضوری به مطب جراح را نمی‌گیرد. درست است که نکات ذکر شده در این صفحه به شما کمک می کند در نهایت انتخاب بهتری داشته باشید، اما بدانید که ویزیت و مشاوره حضوری بهترین راهکار است. زمانی که شما از نزدیک با جراح صحبت می کنید اطلاعات دقیقی از او به دست می آورد. همچنین می توانید با مراجعان و بیماران دیگر آن جراح که در مطب حضور دارند درباره توانایی ها و ویژگی های مثبت و منفی او صحبت کنید تا اطلاعات بیشتری دستگیرتان شود.

همچنین درمورد عوارض عمل اسلیو بیشتر بدانید.

هیچ چیز اندازه یک عکس نمی تواند به شما در پیدا کردن بهترین جراح چاقی کمک کند. تنها کافیست عکس های قبل و بعد بیماران را ببینید تا ببینید که این جراح چه قدر در کارش موفق بوده. هرچه شمار بیماران و عکس های قبل و بعد بیشتر بود، قطعا می تواند به عنوان بهترین روی آن جراح حساب کرد.

یکی از بهترین راه ها برای پیدا کردن بهترین جراح لاغری پرس و جو از بیماران و مراجعان آن جراح است. اگر جراح در شبکه های اجتماعی فعالیت دارد یا وبسایت اختصاصی دارد می توانید به بخش نظرات مراجعان و بیماران مراجعه کنید تا نظرات آن ها را ببینید. اگر بتوانید تعدادی از بیمارانش را پیدا کنید که نور علی نور است. زیرا می توانید هم نتایج را از نزدیک ببینید و هم بازخورد واقعی از بیمار دریافت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد لاغری موضعی اینجا کلیک کنید.

بجز دروس آکادمیک و دوره های تخصصی گذرانده شده، مهمترین چیزی که می تواند باعث شود یک جراح بهترین شود، تعداد عمل بالای موفق و کسب تجربه فراوان است. این جراح به ازای هر بیمار و به ازای هر عمل، تجربه زیادی اندوخته، با مشکلات زیادی مواجه شده و راه حل کنترل و مدیریت شرایط را بیشتر یاد میگیرد. اگر پزشک جراحی تعداد زیادی عمل انجام داده که اکثر آن ها موفق بوده اند دست دست نکنید و به مطب او مراجعه کنید.

درمورد عمل بای پس معده بیشتر بدانید.

به طور کلی، جراحی لاغری یک روش نسبتاً بی خطر است و بیشتر بیمارانی که این عمل را انجام داده اند بدون عارضه و با درصد موفقیت بالا توانسته اند چاقی خود را درمان کنند. دو روش متداول و پرطرفدار جراحی چاقی که بیشتر از همه مورد استقبال بیماران قرار گرفته اند عمل اسلیو معده و بای پس معده هستند.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب سعی بر این داشتیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه بهترین جراح لاغری و ویژگی های آن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. امیدورایم این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

منبع: http://www.jarahilaqari.ir/


[ بازدید : 7 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

دارو های لاغری و اصلی ترین عارضه های آن

يکشنبه 15 اسفند 1400
17:13
نتویر

ما امروز در این مطلب سعی بر این داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه عارضه های انواع دارو های لاغری در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم. پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه در اختیار شما دوستان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم.

قرص های لاغری چگونه به لاغری کمک می‌کنند؟

با افزایش سبک زندگی ناسالم، چاقی به یک بحران جهانی تبدیل شده است. افرادی که از چاقی و اضافه وزن رنج می برند، به هر کاری اعم از شروع رژیم های غذایی سخت و عرق کردن در باشگاه های ورزشی دست می زنند. اما حالا روش جدیدی پا در عرصه کاهش وزن گذاشته است که با نام های چربی سوز، قرص لاغری و یا داروی لاغری شناخته می شود. همه ی ما این عناوین را شنیده ایم. اما چربی سوز چیست؟

آن طور نامش نشان می دهد، چربی سوزها چربی های اضافی بدن را در سریع ترین زمان ممکن از بین می برند. چربی سوزها معمولا ترکیبی از گیاهان و محرک هایی هستند که باعث می شوند با افزایش دمای بدن، کالری بیشتری بسوزانید. قرص های لاغری همچنین، اشتهای شما را سرکوب کرده و زمانی که وعده های کم کالری می خورید، کمبود انرژی را جبران می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد هزینه جراحی لاغری اینجا کلیک کنید.

عنصر اصلی بیشتر این داروهای لاغری، افدرین (Ephedrine) است. افدرین یکی از مشتقات مصنوعی گیاه چینی افدرا (Ephedra) می باشد. اما در حال حاضر، این داروها به دلیل عوارض جانبی و تاثیر اعتیادآور فقط در انگلستان به صورت قانونی فروخته می شوند

همچنین درمورد ایمن ترین روش های جراحی لاغری بیشتر بدانید.

عوارض قرص های لاغری

خوب، با این تعاریف به نظر می رسد که داروهای چربی سوز سریع ترین راه ممکن برای رسیدن به وزن ایده ال هستند. اما باید دید که آیا لاغری سریع به عوارض آن می ارزد؟ همانطور که در بالا به آن اشاره شد، هیچ قرص لاغری بدون عوارض وجود ندارد که در ادامه، برخی از متداول ترین عوارض داروهای لاغری را نام می بریم.

همه چیز را درمورد کالری بدانید.

قرص های لاغری مثل افدرین و کافئین باعث افزایش ضربان قلب و سوخت و ساز می شوند که در نتیجه، الگوی خواب برهم می خورد. از طرفی، بی خوابی تاثیر منفی بر سیستم ایمنی بدن دارد و منجر به خستگی بیش از حد و ابتلا به بیماری های مزمنی چون سرماخوردگی و آنفلوانزا می گردد. علاوه بر آن، کم خوابی عاملی برای چاقی محسوب می شود.

بیشتر داروهای لاغری میزان کورتیزول (هورمون استرس) را در بدن بالا می برند. از این رو، اگر از اضطراب های همیشگی رنج می برید، قرص لاغری آن را تشدید خواهد کرد. قرص چربی سوز افدرین اگر با دوز بالا مصرف شود، می تواند آسیب های جدی را وارد نماید؛ آسیب هایی همچون اضطراب، بی خوابی، تپش قلب، سرگیجه و استفراغ.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه قرص های لاغری و عوارض آنها در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد لاغری و تناسب اندام و همه چیز درمورد آن می‌توانید به سایت جراحی لاغری مراجعه کنید.


[ بازدید : 8 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

سلبریتی هایی که لاغر شدند

شنبه 14 اسفند 1400
12:41
نتویر

لاغری و تناسب اندام خواسته هر فردی است. ما امروز در این مطلب قصد معرفی بازیگران و سلبریتی هایی را داریم که به لطق پیشرفت علم پزشکی وزن خود را کم کرده اند. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

احسان کرمی

احسان کرمی یکی از بازیگران خوب تئاتر است و در چندین برنامه تلوزیونی مجری گری کرده است. او اخیرا یکی از مجریان برنامه خندوانه بود که از شبکه نسیم پخش می شد. مشکل اضافه وزن او به بعد از ازدواجش مربوط می شود. اما او اجازه نداد که وزنش بیشتر از ۱۰ کیلو بالاتر برود. و سریع به فکر لاغر کردن افتاد. او میگوید که در عرض کمتر از ۳ ماه توانسته ۱۰ کیلو اضافه وزنش را با برنامه شخصی و تلاش خودش کم کند.

همه چیز را درمورد مزایای جراحی لاغری بدانید.

بهاره رهنما

بهاره راهنما را از وقتی به یاد داریم یک بازیگر احساساتی با اضافه وزن بالا بوده است. کاهش وزن بهاره راهنما این روزها نقل محافل شده. او میگوید که روش های مختلفی برای کاهش وزن امتحان کرده. روزهای آخر دیگر آنقدر چاق شده بودم که مشکلات فیزیکی و روحی زیادی برایم پیش آمده بود.

خانم بهاره راهنما با روش های معمول موفق به لاغر شدن نشد. تا اینکه با توصیه دوستانش رو به عمل لاغری جراحی اسلیو معده آورد. او اکنون یکی از شادترین زنانی است که پس از سال های اضافه وزن موفق به کاهش وزن خوبی شده است.

همچنین درمورد لاغری شکم و پهلو بیشتر بدانید.

شهره لرستانی

طناز خوش صحبت لرستانی ایران. خانم لرستانی نیز سال ها از اضافه وزن مفرط رنج می برد ولی با این وجود چیزی از طنازی او کم نشده. او را مدتی است با زن کمتری می بینیم. این را می توان از مقایسه عکس های چند سال پیش او با عکس های جدیدشان متوجه شد.

باران کوثری

عشق به بازیگری بازیگران خوب را به چه دردسرهایی که نمی‌اندازد. باران کوثری به خاطر ایفای نقش در یک فیلم سینمایی توانست به طرز باور نکردنی ۲۱ کیلوگرم وزن در یک مدت زمان اندک، کم کند. او باید در یک فیلم که نقش یک فوتبالیست را ایفا می کرد آماده می شد.

درمورد سندرم دامپینگ بیشتر بدانید.

محسن تنابنده

محسن تنابنده به جرات یکی از طنزپردازان مشهور ایرانی خصوصا طی ده سال اخیر است. او را بخاطر ایفای نقش و سایر مسئولیت هایش در سریال پایتخت می شناسیم. او اضافه وزن داشت و مجبور بود برای ایفای نقش نقی معمولی در سریال پایتخت وزن زیادی کم کند. برعکس بازیگران دیگر که متوسل به انجام عمل جراحی برای کاهش وزن شدند او با تلاش خود، موفق شد با کاهش ۱۲ کیلو در یک مدت زمان بسیار کوتاه، برای فیلمبرداری خود را آماده کند.

سخن نهایی

بله؛ این همه بازیگر محبوب و مشهور که با استفاده از عمل های لاغری توانستند وزن خود را کم کنند. ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه بازیگران محبوبی که به وسیله عمل های جراحی وزن خود را کم کردند را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

منبع: http://www.jarahilaqari.ir/


[ بازدید : 8 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

رضا صادقی و عمل لاغری

دوشنبه 9 اسفند 1400
16:29
نتویر

اگر اخبار را دنبال کنید و پیگیر جدید ترین خبر ها باشید، حتما می‌دانید که چند وقت پیش، رضا صادقی، یک عمل لاغری انجام داده است. ما امروز در این مطلب قصد داریم تا همه چیز را در مورد عمل لاغری رضا صادقی با شما عزیزان درمیان بگذاریم و به شما بگوییم که این جراحی چگونه بوده است. با ما تا آخر این مطلب همراه باشید.

رضا صادقی، تیغ جراحی

ایشان سال ها دچار اضافه وزن و چاقی بود و اگر یکی از دنبال کننده های این خواننده پاپ معروف هستید خوب می دانید که از اولین روزهایی که او پا به عرصه خوانندگی گذاشت به خاطر شرایط بدنی که داشت مقداری اضافه وزن داشتند تا اینکه طی سالیان اخیر این اضافه وزن تبدیل به چاقی شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد جراحی لاغری اینجا کلیک کنید.

در یکی از ویدئوهایی که در صفحه اینستاگرام این خواننده منتشر شده، او با لباس اتاق عمل در حال ضبط ویدئو از خود است و درباره عمل لاغری صحبت می کنند. درباره نام و توضیحات عمل در ادامه بیشتر خواهید خواند.

عمل لاغری رضا صادقی

عمل لاغری رضا صادقی که موفقیت آمیز نیز بوده اسلیو معده نام دارد. عمل های لاغری زیادی وجود دارد که اغلب با روش لاپاراسکوپی صورت می گیرند اما شناخته شده ترین آن ها عمل اسلیو معده است. این یک عمل نسبتا ساده ای است که در مدت زمان کوتاهی (نهایتاً نیم ساعت تا ۲ ساعت) به اتمام می‌رسد.

همه چیز را در مورد عمل بای پس معده بدانید.

عمل اسلیو معده شیوه نوین جراحی لاغری است که در آن بخش زیادی از حجم معده در افراد چاق به روش لاپاراسکوپی برداشته می شود. حدودا ۷۰ تا ۸۰ درصد حجم معده به صورت کامل از حفره شکم خارج می شود و تنها ۲۰ تا ۳۰ درصد حجم اولیه باقی می ماند. با کمک این روش افراد به سرعت وزن از دست می دهند زیرا بعد از خوردن مقدار کمی غذا سریع سیر شده و دیگر تمایلی به مصرف غذا ندارند.

با این عمل افراد بیش از نیمی از اضافه وزن خود را طی ۶ ماه اول از دست می دهند و کاهش وزن تا ۲ سال پس از عمل نیز ادامه خواهد داشت. باید انتظار داشته باشیم که عمل اسلیو رضا صادقی کم کم تاثیر خود را بگذارد و تا ۶ ماه دیگر چهره ای کاملا جدید و لاغر از او در کنسرت ها و شبکه های اجتماعی ببینیم.

بله این عمل مادامی که توسط یک جراح لاغری خوب و باتجربه انجام شود و توصیه های جراح به خوبی دنبال شوند کاملا ایمن و بیخطر است. ریسک عوارض این عمل کمتر از ۲ درصد است و ایمن ترین روش لاغری در دنیا به شمار می روند.

همچنین درمورد انواع رژیم های لاغری بیشتر بدانید.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه عمل اغری اسلیو رضا صادقی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

منبع: http://www.jarahilaqari.ir/


[ بازدید : 7 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

لاغری با جراحی لاغری باندینگ

شنبه 7 اسفند 1400
14:34
نتویر

ما امروز در این مطلب سعی بر این داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه لاغری با یکی از معروف ترین روش های لاغری یعنی باندینگ را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه جراحی لاغری باندینگ به دست بیاورید. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

جراحی باندینگ

عمل جراحی حلقه معده باید زیر نظر متخصص بیهوشی صورت بگیرد. نوع بیهوشی، عمومی خواهد بود. عمل معمولا در مراکز محدود جراحی، ولی مجهز صورت می‌گیرد. بعد از مدتی اقامت در اتاق ریکاوری همان روز ترخیص خواهید شد.

برخلاف سایر عمل های جراحی برای لاغری، این روش بسیار کم تهاجم است و از طریق لاپاراسکوپی انجام می‌شود. تعدادی برش بسیار کوچک روی شکم شما و اطراف معده ایجاد می‌شود و جراح با کمک ابزار لاپاراسکوپیک اقدام به جایگذاری حلقه معده می‌کند.

همه چیز را درمورد رژیم های لاغری بدانید.

این عمل بطور معمول بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه به طول می انجامد. بیمار قبل از عمل باید ناشتا باشد و از شب قبل عمل هیچ ماده غذایی نخورده باشد. افرادی که تحت عمل جراحی حلقه گذاری معده قرار می‌گیرند پس از ۲ روز به زندگی معمولی برمی‌گردند. اما باید تا ۱ هفته از رفتن سر کار و انجام فعالیت‌های فیزیکی سنگی خودداری کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه عمل اسلیو بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

گزینه های دیگر برای جراحی لاغری

به کمک این روش جراحی، پزشک جراح، معده را کوچک‌تر کرده، سپس آن را به طور مستقیم به روده کوچک متصل می‌کند. این عمل باعث کاهش دریافت و جذب مواد مغذی می‌شود. از معایب این روش می تواند به کاهش آنزیم های روده ای و کاهش در حذف مواد مغذی مورد نیاز بدن است.

بای پس روده توسط جراح به کمک دو روش مختلف انجام می‌شود و باعث کاهش جذب مواد غذایی می‌شود.

یک عمل جراحی غیر قابل بازگشت که در آن بخش زیادی از معده (حدود ۸۵ درصد) حذف می شود. میزان جذب در این روش نیز بشدت که پیدا میکند.

همه چیز را در زمینه BMI بدانید.

کاندیدای عمل لاغری باندینگ

باندینگ معده تنها برای کسانی استفاده می‌شود که دارای اضافه وزن و چاقی مفرط هستند. چنانچه شاخص توده بدنی این افراد بیشتر از ۳۵ باشد، می‌توانند اقدام به حلقه گذاری معده کنند. افرادی که شاخص توده بدنی بالای ۳۰ دارند مشروط بر اینکه از سایر اختلالات و بیماری‌ها مانند دیابت، افزایش فشار خون یا آپنه خواب رنج ببرند می‌توانند تحت این روش جراحی قرار بگیرند.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه باندینگ معده در اختیار شما دوستان قرار دهیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کافی کرده باشید.

منبع: http://www.jarahilaqari.ir/


[ بازدید : 7 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

ارتباط مستقیم چاقی و افسردگی

چهارشنبه 4 اسفند 1400
16:09
نتویر

چاقی یکی از مشکلاتی است که ممکن است برای هر کسی به وجود بیاید و کنار آمدن با آن ساده نیست. ما امروز در این مطلب قصد درایم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ارتباط مستقیم چاقی با افسردگی در اختیار شما دوستان قرار دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا همه چیز را در این زمینه بدانید.

چاقی

یک معیار استاندارد برای تعریف چاقی این است که وزن شخص نسبت به قد وی، ۲۰ درصد بیشتر از وزن ایده آل باشد. تعریف دیگر، داشتن شاخص توده بدنی (BMI) بالاتر از ۳۰ است.

افسردگی

هیچ گاه نمی توان تعریف دقیقی از افسردگی ارائه داد. بسیاری از مردم افسرده اند اما این موضوع را نمی دانند. بعضی ها هم در ظاهر افسرده اند اما در واقع اینطور نیست.

برای فهم بهتر افسردگی بهتر است آن را به دو جزء تقسیم کنیم: بخش روانی و فکری که روحیه ی فرد را تحت تاثیر قرار می دهد و بخش فیزیکی و جسمی که بر مواردی مثل خواب و اشتها اثر می گذارد.

همه چیز را درمورد کالری بدانید.

چاقی گاها باعث افسردگی می‌شود

مطالعات نشان داده اند که احتمال ابتلا به افسردگی در افراد چاق، ۲۵ درصد بیشتر از افرادی است که چاق نیستند. چاقی می توانند باعث ایجاد یک تصویر ذهنی ضعیف از خود، کاهش اعتماد به نفس و انزوای اجتماعی گردد که همگی علائم افسردگی هستند. کودکان چاق مورد تمسخر هم سن و سالان خود قرار می گیرند و همین باعث می شود که گوشه گیر شوند. اضافه وزن مفرط در هر سنی دلیل اصلی نارضایتی، ناراحتی و نا امیدی بیمار است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد جراحی بای پس اینجا کلیک کنید.

افسردگی نیز باعث چاقی می‌شود

از آنجایی که چاقی و افسردگی با هم مرتبط هستند، کسانی که افسرده هستند یا کم اشتها می شوند، یا بیش از اندازه غذا (آن هم از نوع ناسالم) می خورند. کم تحرکی و انزوا طلبی آنها باعث می شود که غذای مصرفی در بدن سوخته نشده و تبدیل به چربی گردد. محققان دریافته اند که ترشح هورمون سروتونین در افراد افسرده کاهش می یابد و نتیجه ی این امر اضافه وزن و چاقی می شود زیرا میل به خوردن غذا بالا می رود تا سطح سروتونین را به حد نرمال برسند. سروتونین یک ماده ی شیمیایی در بدن است که بیشتر در سیستم گوارشی یافت می شود و وظیفه ی ایجاد هماهنگی و همکاری بین سلول های عصبی را بر عهده دارد.

درمورد مزایای جراحی لاغری بیشتر بدانید.

درمان چاقی و افسردگی

چاقی و افسردگی همانطور که باعث بروز یکدیگر می شوند، بهبود هر یک از آنها نیز در گرو درمان دیگری است.

تحقیقات نشان داده اند که داروهای ضد افسردگی باعث افزایش اشتهای بیمار می شوند. خوردن غذای زیاد نه تنها افسردگی را از بین نمی برد، بلکه قند و کربوهیدرات موجود در این غذاها بیماری را شدت می بخشد. اگر نمی توانید میزان خورد و خوراک تان را کم کنید، کافی است تا غذاهای شیرین را در رژیم غذایی خود محدود کنید. یا مثلا غذاهای سبک را جایگزین غذاهای دیر هضم نمایید.

سخن آخر

ما امروز در این مقاله تمام سعی خود را کردیم تا اطلاعات بسیار جامع و خوبی را در زمینه ارتباط مستقیم چاقی با افسردگی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. برای اطلاعات بیشتر درمورد اینجور موضوعات می‌توانید به مجله لاغری مراجعه کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.


[ بازدید : 6 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

سنگ کیسه صفرا و اصلی ترین دلایل لاغر نشدن

سه شنبه 3 اسفند 1400
11:44
نتویر

امروز در این مطلب قصد درایم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه اصلی ترین دلایل لاغر نشدن و سنگ کیسه صفرا در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه در اختیار شما دوستان قرار دهیم.

سنگ کیسه صفرا

سنگ کیسه صفرا یا کوله لیتیاز(chlolelithiasis)، ته نشین های سخت شده مایع صفرا هستند که در کیسه ای به همین نام یعنی صفرا تشکیل می شوند. این سنگ ها معمولا شامل ترکیبی از آب، کلسترول، پروتئین، چربی، بیلی روبین و نمک های صفراوی می باشد و ۲ تا از عوامل خطرهای ابتلاء به این سنگ ها چاقی و یا تغییرات وزنی سریع و ناگهانی مانند لاغزی سریع است. آنچه در این مقاله می خوانید بررسی صفرا، سنگ های آن و ارتباط آن ها با برخی از افرادی است که جراحی لاغری انجام می دهند.

صفرا چیست ؟

کیسه صفرا یکی از ارگان ها یا اندام های مهم و حساس در سیستم گوارش ما انسان ها است. این اندام، کوچک و گلابی شکل است که زیر کبد و در مجاورت معده قرار دارد. کیسه صفرا ساختاری است که مایعی به نام صفرا را در خود ذخیره و آزاد می کند. صفرا نیز مایعی است که در اصل توسط کبد تولید می شود و به هضم چربی های موجود در غذایی که می خوریم کمک می کند.

همچنین درمورد عوارض عمل اسلیو بیشتر بدانید.

کمک کیسه صفرا به اندام های بدن

کیسه صفرا از طریق مجموعه ای از مجاری به نام مجاری صفراوی به سایر قسمت های دستگاه گوارش ما متصل است. دستگاه صفراوی (که گاهی اوقات سیستم صفراوی یا درخت صفراوی نامیده می شود) یک سیستم لوله مانند است که صفرا را از کبد به روده کوچک منتقل می کند.

درمورد هزینه جراحی لاغری بیشتر بدانید.

چه عواملی باعث می‌شوند ما وزن کم نکنیم؟
به طور کلی موارد زیر مهم ترین عواملی هستند که می توانند دلیلی برای عدم لاغر شدن شما باشند. اگر به دنبال سوال چرا لاغر نمیشویم هستید حتما تمام این موارد را بخوانید:

خوردن مقدار زیادی غذا در هر وعده از دلایل عدم کاهش وزن است. خصوصا در آمریکا که میزان غذای مصرفی طی سال های اخیر افزایش داشته است. محققان دریافته اند که از دهه ۷۰ تاکنون، میزان غذای مصرفی هر شخص طی یک وعده، در رستوران ها سه برابر افزایش داشته و اندازه بشقاب ها نیز ۲ برابر شده است. به طور کلی انسان ها در هر وعده بیش از آنچه بدن به آن نیاز دارد، می خورند.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به لاغری موضعی با دستگاه اینجا کلیک کنید.

سخن آخر

ما امروز در این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه سنگ کیسه صفرا و اینکه چرا برخی افراد لاغر نمی‌شوند را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. اگر می‌خواهید تا اطلاعات خوبی را در مورد عمل های لاغری و موضوع های مرتبط با لاغری کسب کنید، پیشنهاد می‌کنیم، حتما به سایت جراحی لاغری مراجعه کنید. امیدواریم این مطالب برای شما عزیزان مفید بوده باشد.


[ بازدید : 4 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

عمل جراحی لاغری و ارتباط آن با سنگ کیسه صفرا

دوشنبه 2 اسفند 1400
18:08
نتویر

ما امروز اینجاییم تا در این مطلب اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ارتباط بین سنگ کیسه صفرا و جراحی لاغری در اختیار شما دوستان قرار دهیم. با ما تا آخر این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه به دست بیاورید.

سنگ کیسه صفرا

سنگ کیسه صفرا یا کوله لیتیاز(chlolelithiasis)، ته نشین های سخت شده مایع صفرا هستند که در کیسه ای به همین نام یعنی صفرا تشکیل می شوند. این سنگ ها معمولا شامل ترکیبی از آب، کلسترول، پروتئین، چربی، بیلی روبین و نمک های صفراوی می باشد و ۲ تا از عوامل خطرهای ابتلاء به این سنگ ها چاقی و یا تغییرات وزنی سریع و ناگهانی مانند لاغزی سریع است. آنچه در این مقاله می خوانید بررسی صفرا، سنگ های آن و ارتباط آن ها با برخی از افرادی است که جراحی لاغری انجام می دهند.

کمک کیسه صفرا به سایر اندام ها

کیسه صفرا از طریق مجموعه ای از مجاری به نام مجاری صفراوی به سایر قسمت های دستگاه گوارش ما متصل است. دستگاه صفراوی (که گاهی اوقات سیستم صفراوی یا درخت صفراوی نامیده می شود) یک سیستم لوله مانند است که صفرا را از کبد به روده کوچک منتقل می کند.

کیسه صفرا اصلا چیست؟

کیسه صفرا یکی از ارگان ها یا اندام های مهم و حساس در سیستم گوارش ما انسان ها است. این اندام، کوچک و گلابی شکل است که زیر کبد و در مجاورت معده قرار دارد. کیسه صفرا ساختاری است که مایعی به نام صفرا را در خود ذخیره و آزاد می کند. صفرا نیز مایعی است که در اصل توسط کبد تولید می شود و به هضم چربی های موجود در غذایی که می خوریم کمک می کند.

همچنین درمورد ایمن ترین روش جراحی لاغری بیشتر بدانید.

علت به وجود آمدن سنگ کیسه صفرا

علت اصلی تشکیل سنگ های صفراوی هنوز به طور کامل مشخص نشده است. با این حال محققان عواملی را کشف کرده اند که موجب تشکیل سنگ های کیسه صفرا می شود.گفته می شود که عدم تعادل در ترکیبات شیمیایی صفرا، عامل تشکیل سنگ می باشد. خصوصا زمانی که:

مواد شیمیایی زمانی تولید می شوند که بدن گلبول های قرمز را بشکند که در این صورت سطح بیلی روبین می تواند به طور چشمگیری بین افراد مبتلا به سیروز کبدی (زخم کبدی) افزایش پیدا کند. افزایش بیلی روبین موجب عفونی شدن صفرا یا برخی بیماری های خونی دیگر می شود. نهایتا وجود بیش از اندازه ی بیلی روبین در سیستم بدن می تواند منجر به ساخت سنگ های کیسه صفرا شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد کالری اینجا کلیک کنید.

انحلال کلسترولی که از کبد آزاد می شود نیازمند برخی مواد شیمیایی است که معمولا صفرا برای حل کلسترول حاوی مقادیر قابل توجهی از این مواد می باشد. اما در صورتی که کلسترول بیشتری آزاد شود و صفرای کافی برای حل آن وجود نداشته باشد، این کلسترول اضافی می تواند به سنگ های کریستالی تبدیل شود.

راجع به موثر ترین روش جراحی لاغری بیشتر بدانید.

سخن آخر

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه کیسه صفرا و سنگ کیسه صفرا و ارتباط آن با جراحی لاغری را در اختیار شما دوستان قرار دهیم. امیدورایم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید. همچنین اگر قصد دارید تا اطلاعات بسیار خوبی را در مورد این زمینه به دست بیاورید، می‌توانید از سایت جراحی لاغری استفاده کنید. آ« با جراحی لاغری را در


[ بازدید : 4 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سیب سلامت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]