ارتباط تنگاتنگ سنگ کیسه صفرا با عمل لاغری

دوشنبه 15 فروردين 1401
15:47
نتویر

ما امروز در این مطلب اینجاییم تا اطلاعات بسیار خبوی را در رابطه با ارتباط میان سنگ کیسه صفرا و لاغری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما دوستان بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا همه چیز را در این زمینه بدانید.

کیسه صفرا چیست؟ صفرا اصلا چیست؟

کیسه صفرا یکی از ارگان ها یا اندام های مهم و حساس در سیستم گوارش ما انسان ها است. این اندام، کوچک و گلابی شکل است که زیر کبد و در مجاورت معده قرار دارد. کیسه صفرا ساختاری است که مایعی به نام صفرا را در خود ذخیره و آزاد می کند. صفرا نیز مایعی است که در اصل توسط کبد تولید می شود و به هضم چربی های موجود در غذایی که می خوریم کمک می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد درمان دیابت نوع دو به کمک عمل جراحی لاغری بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

مکانیزم کیسه صفرا

قبل از شروع غذا خوردن، این کیسه پر از صفرا است. هنگامی که شروع به خوردن می کنید، کیسه صفرا سیگنال هایی برای انقباض و فشار دادن صفرای ذخیره شده از طریق مجاری صفراوی دریافت می کند. صفرا در نهایت راه خود را به بزرگترین مجرای صفراوی شما یعنی مجرای صفراوی مشترک پیدا می کند.

صفرا در نهایت از طریق مجرای صفراوی مشترک به دوازدهه، اولین قسمت روده کوچک شما وارد می شود. اینجا جایی است که مایع با غذا مخلوط می شود. بعد از خوردن غذا، کیسه صفرا خالی است و شبیه یک بادکنک تخلیه شده است و منتظر است دوباره پر خواهد بود.

همچنین با 7 رژیم لاغری سریع بیشتر آشنا شوید.

سنگ کیسه صفرا

مواد شیمیایی زمانی تولید می شوند که بدن گلبول های قرمز را بشکند که در این صورت سطح بیلی روبین می تواند به طور چشمگیری بین افراد مبتلا به سیروز کبدی (زخم کبدی) افزایش پیدا کند. افزایش بیلی روبین موجب عفونی شدن صفرا یا برخی بیماری های خونی دیگر می شود. نهایتا وجود بیش از اندازه ی بیلی روبین در سیستم بدن می تواند منجر به ساخت سنگ های کیسه صفرا شود.

در زمان های تشدید بیماری، می توان با استفاده از دارو های ضد انقباض، مسکن و ضد تهوع، درد را آرام کرد. اما هیچ یک از این ها نمی تواند سنگ ها را از بین ببرد. به همین جهت، راه درمان جراحی است که می توان به روش لاپاراسکوپی یا باز آن را انجام داد. توصیه می شود که در هنگام مشاهده هر یک از علائم سنگ کیسه صفرا، سریع تر به پزشک مراجعه کنید و درمان خود را عقب نیندازید. زیرا عوارض آن می تواند افزایش پیدا کند. هدف از این جراحی برداشتن خود کیسه صفراست تا از ساخته شدن سنگ های بیشتر در آینده جلوگیری شود. به طور کلی این جراحی می تواند به صورت لاپاراسکوپی یا باز انجام گیرد.

درمورد عمل جراحی ساسی بای پس بیشتر بدانید.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه سنگ کیسه صفرا و ارتباط آن با چاقی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. اگر می‌خواهید تا در این زمینه بیشتر بدانید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا حتما سایت خوب جراحی لاغری را بررسی کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.


[ بازدید : 6 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سیب سلامت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]